یا صاحب الزمان

خون دادن برای امام خمینی زیباست اما خون دل خوردن برای امام خامنه ای از آن هم زیباتر است.

یا صاحب الزمان

خون دادن برای امام خمینی زیباست اما خون دل خوردن برای امام خامنه ای از آن هم زیباتر است.

پیام امام

جمعه, ۵ آذر ۱۳۹۵، ۰۸:۲۱ ب.ظ

امام رحمةالله علیه بارها در سخنرانی های خود به مطالبی اشاره فرمودند که بسیار حائز اهمیت بوده و هست.بسیاری از هشدارهای ایشان گویی که برای همین روزها بوده و اگر سخنان ایشان را به دقت مطالعه کنیم خواهیم دید که فرمایشاتشان نه تنها برای زمان انقلاب نبوده بلکه ایشان برای روزهای آینده ی انقلاب هم راهکارها و توصیه هایی داشته اند از جمله سخنان مهم اشاره به سیلی خوردن اسلام است.

ایشان این تعبیر«اسلام سیلی خواهد خورد» را بصورت هشدار گونه ای بیان فرمودند.

اسلام در زمان مشروطیت سیلی خورد و علت اصلی آن هم به انزوا رفتن روحانیت و به دنبال آن نفوذ افکار و انسانهای غربی در مجلس بود. ضربه ای که مجلس در دوره ی مشروطیت خورد نه تنها نفوذ افکار غربی بلکه نبود آمادگی عموم مردم برای سیر تحولی از استبداد به سمت آزادی بود.هنوز عموم و یا اکثریت مردم در باور خود رهایی از چنگال شاهان ستمگر را رویایی بیش نمیدانستند و همین عوامل بود که مشروطیت را نتوانست همراهی کند.به مدد الهی و امام راحل و از جان گذشتگی های بسیاری در این مسیر انقلاب این طلیعه ی الهی ظهور کرد و به پیروزی رسید.

حال باید مواظب باشیم زیرا امروز جریانهای فرهنگی و حمله های جنگ نرم در پی زدن سیلی به انقلاب است.اگر رشد فرهنگی در جامعه صورت نگیرد و به انزوا رفتن افرادی که جزء خواص هستند ادامه یابد وقایع خوبی در پی نخواهد داشت.

ادامه مطلب در انتشارات بعدی...


  • خ. یوسفی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی