یا صاحب الزمان

خون دادن برای امام خمینی زیباست اما خون دل خوردن برای امام خامنه ای از آن هم زیباتر است.

یا صاحب الزمان

خون دادن برای امام خمینی زیباست اما خون دل خوردن برای امام خامنه ای از آن هم زیباتر است.

منافقان

جمعه, ۲۴ دی ۱۳۹۵، ۰۱:۲۸ ب.ظ

بخشی از بیانات امام رحمه الله علیه درباره ی منافقان

حل مساله ی منافقین از اعظم مشکلاتی است که برای ملت و برای اسلام از اول بوده. آنچه ما امروز به آن مبتلا هستیم و آن دسته منافقینی که اظهار اسلام می کنند و کمر اسلام را می خواهند بشکنند کار مسلمانها با اینها مشکل است. این مقدس ماب ها را باید چه کنیم؟

منافق ها هستند که بدتر از کفارند. آنی که مسلمان می گوید هستم و ضد اسلام عمل می کند.

ما سورره ی منافقین داریم اما سوره ی کفار نداریم...


این سخن امام اهمیت شناخت منافقان را در قرآن کریم تبیین می کند. همیشه از صدر اسلام منافقان در پی براندازی حکومت اسلامی بودند و جز هوشیاری نمی شود پرده از مکرها و نیرنگ هایشان برداشت.

چیزی که در حکومت مولایمان امیرالمومنین علی (ع) بیش از تمامی دوران ها ی دیگر وجود داشت و مولایمان بیشترین تلاش خود را بر شناساندن و مبارزه با آنها مصروف می داشت.

و همیشه به لطف حق و بیداری مرذم منافقان با شکست های عظیمی روبرو می شدند و خداوند سایه ی سنگینشان را از سر ملت ها کوتاه می گرداند. این سنت خداوند است که اگر جامعه ای بخواهد سرنوشت خود را تغییر دهد خداوند سرنوشتشان را تغییر خواهد داد و اگر در جامعه ای مردم به دنبال شناخت و شکست منافقان باشد به یاری خداوند نصرت و پیروزی نصیبشان خواهد شد و آنچنان قلب تپنده ی منافقان از کار باز خواهد ایستاد که انسان را از تقدیرات الهی و یاری حق به شگفت وا می دارد...

به امید روزی که در سراسر جهان ریشه ی نفاق خشکیده شود و جهان پر از عدل و داد گردد.

  • خ. یوسفی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی